Returer og reklamasjon hos Protan AS

Returer og reklamasjon hos Protan AS

Vi er opptatt av å levere produkter og service av høyeste kvalitet. Vi håper derfor du er fornøyd med din handel og våre produkter. Har du behov for å returnere et Protan-produkt, finner du informasjonen du trenger her.

arrow_downward

Følgende gjelder for reklamasjoner og retur av varer:

• Reklamasjoner på material-, produksjons- eller konstruksjonsfeil som oppstår innen ett år fra leveringstidspunktet erstattes dersom de meldes til selger umiddelbart og senest 14 dager etter at feilen oppdages.

• Selger er ikke ansvarlig for feil, tap eller skade som måtte oppstå som følge av feil håndtering/montering eller som følge av slitasje fra normal bruk.

Vi ber deg om å melde fra til oss dersom du ønsker å sende noe i retur. Returen melder du via et følgeskjema, og senest 14 dager etter varemottak. Følgeskjema får du av vårt ordrekontor når du melder fra. Meld inn din retur her til ordre@protan.no.

- Fyll ut skjema og send som vedlegg på epost til Protan kundesenter: kundeservice@protan.no

- Merk emnefeltet med RETUR + ORDRENUMMER

Returer og reklamasjoner uten følgeskjema kan dessverre ikke behandles.

• Kunden dekker selv fraktkostnader for retur til selger. Kreditering kan kun gis for ubeskadiget vare i original emballasje

• Bestillingsvarer krediteres ikke.

• Kreditering av returvarer belastes med returgebyr på 15 % av varens kjøpsverdi, dog minst kr 1500 eks. mva. og maks kr 20.000 eks. mva.

• Godset må sendes tilbake på en forsvarlig måte og at skades unngås. Eventuelle skader under returtransport må sender selv ta ansvar for.

• Legg ved utfylt følgeskjema med godset som sendes tilbake.

Svar på din retur kan forventes senest 14 dager etter mottatt returnerte varer.

Returadresse:
Protan AS
Terminal 4, port 25-28
3414 Lier

Spørsmål?

Vi hjelper deg! Ta kontakt med vårt kundesenter.
Kontaktinformasjon finner du her